साप्ताहिक राशिफल: 26 फरवरी से 4 मार्च 2018

Advertisements

NEWS IN HINDI

 साप्ताहिक राशिफल: 26 फरवरी से 4 मार्च 2018
मेष (Aries): दिनांक 25 और 26 के दौरान आपके व्यवसाय में वृद्धि होगी। भाई-बहन आपके साथ होंगे। विपरीत लिंग के लोगों के साथ आपकी मुलाकात बढ़ेगी। नई पहचान जल्द ही प्रेम में तब्दील हो जाएगी। मन जोश से परिपूर्ण रहेगा। जिस भी कार्य में आप हाथ डालेंगे वह अपनी पूर्णता को प्राप्त करेगा। 27 व 28 की किसी कारणवश मन में बुरे विचार आ सकते हैं। पति-पत्नी के विचारों में अंतर रहेगा। 1 और 2 ता. विद्यार्थियों के लिए शुभ है। युवा वर्ग को करियर में एक नई दिशा से रोशनी आती दिखेगी। रोमांस के दिन होंगे। अविवाहितों के लिए शादी के प्रस्ताव आ सकते हैं। पसंद की वस्तु वाजिब कीमत पर मिलेगी। ता.3 को आपके शादीशुदा जीवन में प्रेम और आकर्षण बढ़ेगा। विद्यार्थी पढ़ाई में ध्यान रखें।

वृषभ (Taurus): दिनांक 25 और26 के दौरान आप किसी की सहायता करेंगे। भोजन की अनियमितताएं बढ़ सकती हैं। नौकरी या कार्यस्थल पर सहकर्मियों के साथ दूरियां बढ़ने की संभावना है। उच्चाधिकारी आपसे नाखुश रहेंगे। सहकर्मियों का साथ नहीं मिलेगा। ता. 27 और 28 के दौरान प्रेम प्रसंग में सफलता मिलेगी। अचानक लाभ मिलेगा। दीर्घकालीन निवेश की दिशा में आप गंभीरता से विचार करेंगे। सुनियोजित कार्यशैली के कारण आप प्रशंसा के हकदार बनेंगे। परिस्थितियां आपके पक्ष में रहेंगी। ता. 1 और 2 के दौरान प्रतिकूल वातावरण रहेगा। घर में क्लेश बढ़ सकता है। लोगों के साथ बातचीत करते समय विनम्रता बनाए रखें। मानसिक अशांति, चिंता, परेशानी और व्याकुलता हो सकती है। अनुकूल समय नहीं होने से सर्तक रहें। नौकरी में स्थानांतरण की संभावना पैदा होगी। आपकी कोई गुप्त बात लीक होने से तनाव हो सकता है। सरकारी कामकाज में सफलता मिलेगी। ता.3 को माता-पिता के आशीर्वाद से प्रफेशनल मोर्चे पर अच्छी प्रगति करेंगे। विद्यार्थियों को पढ़ाई में कड़ी मेहनत करनी होगी।

मिथुन (Gemini): ता. 25 और 26 के दौरान सरकारी और कोर्ट-कचहरी से संबंधित कार्यों को लेकर चिंता रहेगी। आत्मविश्लेषण के बाद आप अपनी जीवनशैली में जरूरी बदलाव करेंगे। आप जरूरतमंद व्यक्ति की मौके पर मदद करेंगे। खानपान की आदतों पर विशेष ध्यान दें। ता. 27 और 28 के दौरान परिवार के लिए समय निकालना अनिवार्य रहेगा। समय के साथ काम के दवाब के कम हो जाने पर भी मन के किसी कोने में उलझन रहेगी। ता. 1 और 2 के दौरान आपके सपने पूरे होंगे। आपको कोई उच्च पद मिल सकता है। ऑफिस में आपकी शोहरत बढ़ेगी। ता. 3 को धन की हानि हो सकती है। घर या ऑफिस में काम का दबाव अधिक रहेगा। संतान संबंधी चिंता रहेगी। कर्ज से बचें। जीवनसाथी के साथ गलतफहमी होने की आशंका है। नए लोगों के साथ दोस्ती होगी। पिता के भाग्य में वृद्धि होगी। नया वाहन लेने का योग बनेगा।

कर्क (Cancer): ता. 25 निःसंतान दंपतियों के लिए संतान फल लेकर आ सकती है। शेयर बाजार से वित्तीय बाजार लाभ होगा। 26 को तनाव हो सकता है। आपको काम के दबाव और स्वास्थ्य संबंधी समस्याओं का सामना करना पड़ सकता है। आपको अपने प्रतिकूल हालत से बाहर निकलने के लिए संघर्ष का सामना भी करना पड़ सकता है। अचानक चिंता पैदा होगी। व्यवसाय को क्षति पहुंच सकती है। नौकरी में कर्मचारी आपसे ईर्ष्या करेंगे। 27 और 28 के दौरान आप आत्मविश्वास और उत्साह से भरे होंगे। काम के सिलसिले में भागदौड़ अधिक रहेगी लेकिन,अंत में सफलता सारी थकान दूर कर देगी। योजना बनाकर कार्य करेंगे। 1 और 2 के दौरान, आप नए रिश्ते बनाएंगे। जीवन के प्रति आपका रवैया जरा आध्यात्मिक होगा। गुरु से मुलाकात के योग हैं। साझेदारी में आपको फायदा हो सकता है। दिन व्यस्तताओं से भरे रहेंगे। मानसिक रूप से संतोषजनक दिन होंगे। 3 तारीख का दिन उत्तम है।

सिंह (Leo): ता. 25, 26 के दौरान मन विचारशील रहेगा। व्यापार-व्यसाय में आपके लिए एक लाभदायी परिस्थिति रहेगी। अगर आपने भूतकाल में कहीं निवेश किया है तो यह अवधि उसके फायदे को उठाने की होगी। कामकाज की व्यस्तता के बीच परिवार के लिए समय निकालेंगे। मित्रों व परिवार का सहयोग मिलेगा। ता.27 के दौरान आपका ध्यान लक्ष्य से हट सकता है। संतान और परिवार की चिंता रहेगी। आर्थिक स्थिति ठीक नहीं होगी। काम के बोझ से परेशान रहेंगे। परिवार के किसी व्यक्ति की तबीयत खराब हो सकती है। ता.1 और 2 को आपको चिंता से राहत मिलेगी। प्रेम प्रसंग में सफलता मिलेगी। इस दौरान आपको अपने सच्चे हितेशियों का पता चलेगा। ता. 3 के दौरान आराम और मनोरंजन के लिए समय निकालेंगे। किसी धार्मिक स्थान पर आपका जाना हो सकता है।

कन्या (Virgo): आपमें मौजूद सृजनात्मकता को गति मिलने से आप साहित्य के क्षेत्र में, लेखन-पठन कार्य में गहराई से रुचि लेंगे। दिल की सरलता प्रियजनों को निकट लाएगी। स्वभाव में भावुकता अधिक रहेगी। स्वास्थ्य की दृष्टि से मध्यरम चरण है। विद्यार्थी पढ़ाई में उत्तम प्रदर्शन करेंगे। सहकर्मियों का सहयोग आपके व्यवसाय क्षेत्र में काम को सरल बनाएगा। ननिहाल पक्ष की ओर से लाभ होगा। सार्वजनिक जीवन में प्रसिद्धि मिलेगी। अनियोजित धनखर्च आ सकता है। सप्ताह के अंत में आपको व्यवसायिक अथवा व्यक्तिगत कार्य में थोड़ी प्रतिकूलताएं आ सकती हैं। परिजनों के साथ मन-मुटाव भी हाक सकता है। आध्यात्म और ईश्वरभक्ति मन को शांति प्राप्त कराएंगी। व्यापारी वर्ग का रुका हुआ धन वापस मिलेगा। आपको शारीरिक और मानसिक रूप से अधिक परिश्रम करना पड़ेगा परंतु फल मिलने से संतोष होगा। ऑफिस में अधिकारी वर्ग के साथ संभलकर काम करने की सलाह है। संतान आपके लिए चिंता का कारण बन सकती है। आमदनी की अपेक्षा खर्च का पलड़ा भारी रहने से आर्थिक चिंताएं सताएंगी। सप्ताह के अंतिम दिवस बुजुर्ग व्यक्तियों और मित्रों का सहयोग मिलेगा।

तुला (Libra): ता. 25 और 26 के दौरान धार्मिक कार्य में भाग लेंगे। आपकी रुचि धार्मिक और आध्यात्मिक कार्यों में अधिक रहेगी। ऊपरी अधिकारियों से संपर्क होगा। निर्धारित समय में कार्यों के पूरा होने से मनोबल मजूबत होगा। बालकों को परीक्षा की चिंता रहेगी। युवा वर्ग को करियर से जुड़े अवसर मिलेंगे। ता. 27 और 28 के दौरान मान-सम्मान और यश-कीर्ति में वृद्धि होगी। किसी तीसरे व्यक्ति के कारण दांपत्य जीवन में तकलीफ पैदा हो सकती है। ऑफिस के अहम कार्यों की जवाबदेही आपके कंधों पर आ सकती है। कुछ महत्वपूर्ण कार्य आपको सौंपे जा सकते हैं। ता. 1और 2के दौरान आपको चारों ओर से लाभ हासिल होंगे। ता. 3 से बुध और शुक्र आपकी राशि से छठे स्थान में भ्रमण करेंगे। इससे नौकरी में शुभ परिणाम मिलेगा। विदेशगमन का योग बनेगा। ज्ञानवर्धक और मनोरंजक पुस्तकों को पढ़ने का अवसर मिलेगा।

वृश्चिक (Scorpio) : ता. 25 व 26के दौरान आपकी लापरवाहियों के चलते काम बिगड़ने की आशंका है। छोटी-छोटी बातों में आपके लिए एकाग्रता बनाए रखना जरूरी रहेगी। समय विपरीत होने के कारण स्वजन आपसे दूर होते प्रतीत होंगे। वास्तव में देखा जाए तो वे आपकी मदद पूरी तरह से करने की मानसिकता रखेंगे लेकिन स्थिति आपके अनुरूप नहीं होने से आपको कुछ अलग ही प्रतीत होगा। काम करने की क्षमता में गिरावट आएगी। ता. 27 और 28 के दौरान सरकारी कामकाज में सफलता मिलेगी। इस दिन के दौरान शुरू किए गए संपर्कों के दूरगामी प्रभाव पड़ेंगे। ता. 1 और 2 के दौरान कोर्च-कचहरी के काम में सफलता मिलेगी। संपत्ति संबंधी विवादों का किसी की मदद से हल निकलेगा। ता. 3 के रोज व्यवसाय में धन लाभ की स्थिति होगी। परिवार के साथ समय गुजारेंगे। ता. 3से शुक्र और बुध आपकी राशि से पंचम स्थान में भ्रमण करेंगे जिससे आपके नए मित्र बनेंगे। साहित्य सर्जक, नाट्यकार और स्त्री वर्ग के लिए यह युति शुभ साबित होने जा रही है। इस समय कोई भी फैसला लेने में जल्दबाजी न करें।

धनु (Sagittarius): तारीख 25 और 26 के दौरान जीवनसाथी के साथ गलतफहमी न हो इसका ध्यान रखें। अपनी खाने-पीने की आदतों का ध्यान रखें अन्यथा परिवर्तनशील ऋतु का आपके स्वास्थ्य पर तेज गति से असर होगा। बुखार, एलर्जी, कफ अथवा सांस से संबंधित समस्याएं परेशान कर सकती हैं। तारीख 27 और 28 को धनहानि हो सकती है। घर में अथवा ऑफिस में काम का दबाव अधिक रहेगा। संतान से संबंधी कोई चिंता रहेगी। फिलहाल कर्ज लेने से बचें। तारीख 1 और 2 को सरकार और कोर्ट-कचहरी से संबंधित कार्यों के चलते आपको चिंता रहेगी। आप आत्मविश्लेषण करने के बाद अपनी जीवनशैली तथा दिनचर्या में परिवर्तन लाएंगे। आप जरूरतमंद व्यक्ति की मदद करेंगे। तारीख 3 के दौरान आपके सपने पूरे होंगे। नौकरी में आपके वरिष्ठ अधिकारी आपकी कद्र करेंगे। तारीख 3 के दौरान परिवार के लिए समय देना अनिवार्य रहेगा।

मकर (Capricorn): तारीख 25 और 26 को आपके कार्य में बाधा डालने वाले लोगों के सामने आप डटे रहेंगे। झुकना आपके खून में नहीं है, फिर भी अहित चाहने वालों से सतर्क रहने की सलाह है। ग्रहदशा देखकर प्रतीत हो रहा है कि नया कार्य शुरू करने के लिए फिलहाल रुकें। तारीख 27 और 28 कोई व्यक्ति आपसे बात छिपाएगा जिससे आपकी नाराजगी बढ़ेगी और उस पर गुस्सा आने से मानसिक व्याकुलता बढ़ेगी। उसका प्रभाव आपके प्रदर्शन पर देखने को मिलेगा। छोटी बात को बड़ा स्वरूप न दें। शरीर में गर्मी से संबंधित समस्याएं अथवा त्वचा की तकलीफ हो सकती है। काम के बोझ से घबराने के स्थान पर योजना बनाकर आगे बढ़ें। निर्धारित समय में कार्य पूर्ण करने के लिए आप प्रेरित होंगे। तारीख 1 और 2 के दिन आपके प्रयत्न गलत दिशा में हो सकते हैं, इसलिए छाछ भी फूंककर पिएं। धार्मिक प्रवास का कार्यक्रम बन सकता है। सप्ताह के मध्य में आप घर के मामलों पर जरूरत से ज्यादा ध्यान देंगे। परिवार के सदस्यों के साथ बैठकर महत्वपूर्ण विचार-विमर्श करेंगे। गृहसज्जा के लिए नयी खरीद भी करेंगे। तारीख 3 के दिन आप जो कार्य करेंगे उसमें संतोष का अनुभव होगा। स्त्रियों की ओर से लाभ की संभावना है। सप्ताह का अंतिम चरण लाभकारी सिद्ध होगा। व्यापार-व्यसवसाय में अपेक्षित सफलता मिलेगी।

कुंभ (Aquarius): आपके प्रत्येक कार्य में उत्साह और उमंग छलकता महसूस होगा। तन-मन में स्फूर्ति और ताजगी का अनुभव करेंगे। परिवार का वातावरण सामंजस्य से परिपूर्ण रहेगा। घर में कोई फर्निशिंग अथवा नयी वस्तु की खरीद होगी। विद्यार्थीवर्ग माता सरस्वती की आराधना कर अभ्यास का प्रारंभ करें। नकारात्मक विचारों से दूर रहने की सलाह है। आपमें नये कार्य का प्रारंभ करने की प्रेरणा जागृत होगी। हालांकि, आपके विचारों में स्थिरता का अभाव रहने से कतिपय विषयों में भ्रम का अनुभव करेंगे। लोगों के साथ आपका कम्युनिकेशन बढ़ेगा और उससे आप लंबी अवधि की लाभकारी योजना बना सकेंगे। बौद्धिक कार्यों से जुड़ना होगा। सद्भावना के साथ किया गया परोपकार का कार्य आपको आत्मसंतोष और आंतरिक खुशी प्राप्त कराएगा। आप सार्वजनिक क्षेत्र के कार्यों में जुड़ेंगे और उसमें आपके काम की प्रशंसा होगी। संभव हो तो वाद-विवाद से बचें और बोलने में संयम बनाए रखना पड़ेगा। संभव हो तो लंबी यात्रा स्थगित रखें। वरिष्ठ अधिकारियों के साथ महत्वपूर्ण मुद्दे पर चर्चा होगी। आपको किसी कार्य अथवा प्रोजेक्ट में सरकार की ओर से लाभ मिलने की संभावना है। जीवनसाथी और परिवारजनों के साथ सामंजस्य रहेगा। निर्धारित कार्य करने की तरफ प्रेरित हो सकते हैं। धार्मिक प्रवास का कार्यक्रम बन सकता है।

मीन (Pisces): तारीख 25 और 26 के दौरान शत्रुओं से परेशानी हो सकती है। किसी की निंदा से आप दुःखी और निराश रहेंगे। कष्ट का अनुभव करेंगे। विरोधी आप पर हावी हो सकते हैं। भविष्य को लेकर चिंतित रहेंगे। आपकी मर्जी के विरुद्ध काम होने से मन खिन्न रहेगा। तारीख 27 और 28 के दौरान फिर से स्थिति बदलेगी। आप कुछ नया सीखने का प्रयत्न करेंगे। प्रणय संबंध आपके लिए लाभकारी रहेंगे। हर मुश्किल दूर करने और खुद को मजबूत करने का समय रहेगा। आप नौकरी करते हैं तो अधिक आमदनी होगी और व्यवसाय करते हैं तो अधिक मुनाफा होगा। तारीख 3 को घर के कार्य पूरे करेंगे। परिवार के साथ समय बिताएंगे। तारीख 3 से मन में असमंजस की स्थिति रहेगी। बेकार का वाद-विवाद हो सकता है। नाटक और गीत-संगीत जैसे मनोरंजन कार्य में समय व्यतीत होगा। दांपत्य जीवन में आनंद रहेगा। स्वास्थ्य का ध्यान रखें क्योंकि इस समय विशेषकर जुकाम-कफ और ऋतुजन्य बीमारियां आपको शिकंजे में लेने का प्रयास करेंगी। आपको मिलने वाले विविध लाभों से हर्षोल्लास में दुगनी वृद्धि होने का संकेत है। परिवार में पत्नी और संतान के साथ सामंजस्य रहेगा। मित्र के साथ मुलाकात आपको आनंद प्राप्त कराएगी। सप्ताह के मध्य भाग में शारीरिक-मानसिक अस्वस्थता रहेगी। शारीरिक कष्ट होगा विशेषकर आंखों में पीड़ा, जलन, धुंधलेपन इत्यादि की तकलीफ हो सकती है।

 

हर ताज़ा अपडेट पाने के लिए लिंक पर क्लिक करकेhttps://www.facebook.com/samacharokiduniya/ पेज को लाइक करें या वेब साईट पर FOLLOW बटन दबाकर ईमेल लिखकर ओके दबाये। वीडियो न्यूज़ देखने के लिए हमारे यूट्यूब चैनल को सब्सक्राइब करे। Youtube

 

NEWS IN ENGLISH

Weekly horoscope: 26 February to 4 March 2018

Aries: Your business will increase during the 25’s and 26’s. Brothers and sisters will be with you Your meeting with people of the opposite sex will increase. The new identity will soon turn into love. The mind will be full of passion Whatever work you put in, it will achieve its fulfillment. There can be bad thoughts in mind for some reason for 27 and 28. There will be a difference between husband and wife’s thoughts. 1 and 2 hrs It is auspicious for the students. The youth will see light coming from a new direction in the career. Will be on the day of romance. Marriage proposals may come for unmarried people. The object of choice will be found at reasonable cost. T.P. will increase love and attraction in your married life. Keep students in the study.

 

Taurus: You will help someone during the 25’s and 26’s. Irregularities of food can increase. There is a possibility of distances along with colleagues at the job or workplace. High officials will be unhappy with you. Colleagues will not get along. Ta Between 27 and 28, love will get success in context. Sudden benefits will be found. You will seriously consider the direction of long-term investment. Due to the planned work style you will be entitled to praise. The circumstances will stay in your favor. Ta There will be adverse environment during 1st and 2nd. Tribulation can increase in the house. Be polite while talking to people. Mental disturbance, anxiety, trouble and distraction can be. Stay tuned with no favorable time. The possibility of transfer to the job will arise. Taking any of your secret leaks can lead to stress. Success in government work will be successful. With the blessing of the parents, they will make good progress on the professional front. Students will have to work hard in studies.

Gemini: Ta. There will be concern about the work related to government and court-related work during 25 and 26. After self-analysis you will make necessary changes in your lifestyle. You will help the needy person on the spot. Pay special attention to eating habits. Ta It is mandatory to take time for the family during 27 and 28. Over time, even when the pressure of work gets reduced, there will be confusion in any corner of the mind. Ta During 1 and 2, your dreams will be fulfilled. You can get a higher rank. Your fame will increase in the office. Ta 3 may be loss of money. There will be more work pressure in the home or office. There will be concern about childbirth. Avoid debt. There is a possibility of a misunderstanding with a spouse. Friendships will be with new people. The fate of the father will increase. The sum of the new vehicle will be made.

Cancer: Ta. Children can come up to 25 for infertile couples. The financial market will benefit from the stock market. 26 can be stressful. You may have to face work pressure and health problems. You may also have to face the struggle to get out of your adverse condition. Sudden anxiety will arise. The business can be damaged. Employees are jealous of you in the job During 27 and 28 you will be filled with confidence and enthusiasm. Participation will be more in connection with work, but in the end, success will eliminate all the tiredness. Planning will work. During 1 and 2, you will create new relationships. Your attitude towards life will be a spiritual one. Yoga is the meeting of the Guru. You can benefit in partnership. Days will be filled with busy schedules. It will be a mentally satisfying day. Day 3 is a great day.

Leo: Ta. The mind will be thoughtful during 25, 26. There will be a beneficial situation for you in business and business. If you have invested somewhere in the past, then this period will have to take advantage of its benefits. It will take time for the family to engage in the workplace engagement. Friends and family will get support. Your attention can be removed from the target during the week of 27. Concerns the children and the family will be concerned. Economic conditions will not be cured. Will be troubled by the burden of work. The health of someone in the family can be bad. No.1 and 2 will give you relief from anxiety. Will get success in love affair During this you will find out your true interests. Ta 3 will take time to relax and entertain. You may have to go to a religious place.

Virgo: With the speed of creativity present in you, you will be deeply interested in the field of literature, writing and reading. The simplicity of the heart will bring the loved ones closer. Feeling more emotionally in nature. The medial phase is from health point of view. Students will perform best in studies. Co-workers’ cooperation will simplify the work in your business area. There will be profit from the non-profit side. Public life will get fame. Unplanned costs may come up. At the end of the week, you may encounter some disadvantages in business or personal work. Mental anger with family members can also be called. Spirituality and God-fearing will bring peace to the mind. The trader will get the paused money back. You will have to work more physically and mentally, but you will be satisfied with the results. In the office, it is advisable to work with an officer class. Children can cause worry for you. Excessive expenditure will be more economical than expected income. The last days of the week will be supported by elderly people and friends.

Libra: Ta 25 and 26 will participate in religious work. Your interest will be more in religious and spiritual work. The upper officials will be contacted. Completion of tasks in a set time will affect the morale. Children will be concerned about the examination. Young people will get opportunities related to career. Ta Honors and fame will increase during 27th and 28th. A third person can cause problems in a couple’s life. Accountability of important office tasks can come on your shoulders. Some important tasks can be assigned to you. Ta During 1st and 2nd you will gain from around Ta Mercury and Venus from 3 will travel through your zodiac in sixth place. This will bring a good result in the job. The sum of the foreign countries will be created. There will be an opportunity to read enlightening and entertaining books.

Scorpio: Tam. Due to your carelessness during 25 and 26, the work is likely to worsen. In small things, it will be necessary for you to maintain concentration. Due to time contradiction, the self will seem to be away from you. In fact, they will keep the mentality of helping you completely but if the situation does not suit you, you will feel a little different. The ability to work will fall. Ta Between 27 and 28, success in government work will be achieved. The contacts started during this day will have far-reaching effects. Ta Between 1 and 2, success will be achieved in the work of the Karcha-Kachari. Property related disputes will be solved by anyone’s help. Ta There will be a money-benefit situation in the business of 3. Will spend time with the family. Ta 3 to Venus and Mercury will travel in fifth place with your zodiac, so that you will become new friends. It is going to be auspicious for literary, playwright and feminine class. Do not rush to make any decision at this time.

Sagittarius: Keep in mind that there is no misunderstanding with your spouse during the 25 and 26 years. Take care of your eating habits, otherwise the changing season will have a strong effect on your health. Problems related to fever, allergies, phlegm or breath can be disturbed. May 27 and 28 be defamation. The pressure of work at home or in the office will be high. There will be no concern with the child. Avoid borrowing at the moment. You will be worried due to work related to government and court-related matters on 1st and 2nd. After self-analysis, you will bring changes in your lifestyle and routine. You will help the needy person. Your dreams will be fulfilled during the 3rd day. Your senior officers in the job will respect you It will be mandatory to give time for the family during the 3rd day.

Capricorn: You will keep standing in front of people who interrupt your work on 25 and 26. Bending is not in your blood, yet it is advisable to be alert to those who are ill. Viewing the planetaryity seems to stop at the moment to start a new task. 27th and 28th of any person will hide the talk with you, which will increase your displeasure and anger on him will increase mental distraction. Its effect will be seen on your performance. Do not give the smallest thing a bigger format. There may be heat-related problems or skin problems. Plan ahead instead of panic with the burden of work. You will be motivated to complete the work in a set time. On the 1st and 2nd of the day, your efforts may be in the wrong direction, so boil the buttermilk and drink. Religious migration program can be created. In the middle of the week, you will pay more attention to home affairs than needed. Sit with family members and discuss important discussions. They will also buy new homes for the house. You will experience satisfaction in the work you do on the 3rd day. There is a possibility of profit from women. The final stage of the week will prove beneficial. Expected success will be required in business and business.

Aquarius: There will be excitement and excitement in each of your work. Feel the power and refreshment in mind. The atmosphere of the family will be harmonious. Any furnishing or new item will be bought at home. Start the practice by worshiping Lord Mata Saraswati. Advice to stay away from negative thoughts You will be motivated to start a new task. However, with the absence of stability in your thoughts, you will experience confusion in certain subjects. Your communication with people will increase and you will be able to make long-term beneficial plans. Be connected with intellectual tasks. The work of philanthropy with good will will bring you self-satisfaction and inner happiness. You will be involved in public sector work and will appreciate your work in it. If possible, avoid debate and keep abstinence in speaking. Keep the long journey suspended if possible. Important issues will be discussed with senior officials. You are likely to get benefits from the government in any work or project. There will be harmony with spouses and family members. May be motivated to work on the prescribed task. Religious migration program can be created.

Pisces: There may be trouble with enemies during the 25’s and 26’s. You will be sad and frustrated by someone’s condemnation. Will experience pain. The opponents can dominate you. Will be worried about the future. The mind will remain depressed due to work against your will. Again, between 27 and 28, the situation will change again. You will try to learn something new. Love relationships will be beneficial for you. It will be time to overcome every difficulty and strengthen yourself. If you do a job then earn more income and do business then there will be more profits. Will complete the work of the house on 3rd day Will spend time with the family. There will be confusion in mind with date 3. There can be no debatable debate. Time will be spent in entertainment, such as drama and song music. Will enjoy happiness in a couple’s life. Take care of health, because at this time, especially cold-cold and seasonal diseases, you will try to get it in the trap. Due to the many benefits you get, there is a sign of a double rise in happiness. In the family there will be harmony with the wife and children. Meeting with a friend will get you pleasure. Body-mental disorders will remain in the middle of the week. There will be physical pain especially due to pain in the eyes, burning sensation, blurredness, etc.

 

Advertisements
Advertisements

To get the latest updates, click on the link: https://www.facebook.com/samacharokiduniya/Like the page or press the FOLLOW button on the web site and press the OK Subscribe to our YouTube channel to see the video news. Youtube

Advertisements
Advertisements

Related posts

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.